باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

بایگانی

بازدید فرماندار از کتابخانه

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۹ ب.ظ

فرماندار، بخشدار و رئیس سازمان فنی و حرفه ای شهرستان فامنین از کلاسهای آموزشی خیاطی که در کتابخانه آیت الله محقق با همکاری این کتابخانه، دهیاری روستای اصله و سازمان فنی و حرفه ای شهرستان فامنین برگزار می گردد، بازدید کردند.
در بازدیدی که فرماندار فامنین از کتابخانه داشتند، ابتدا خانم عاشوری مربی کلاس، گزارشی از شرح فعالیتهایی که در این دوره آموزشی صورت گرفته و همچنین مهارتهایی که اعضا در این دوره یاد می گیرند ارائه دادند. سپس فرماندار فامنین ضمن تقدیر از اعضای شرکت کننده در این کلاس، برگزاری این دوره های آموزشی را مطلوب عنوان کردند و خواستار مشارکت پرشور بانوان خانه دار در این دوره ها شدند. ایشان گفتند شرکت در دوره های آموزشی از جمله خیاطی علاوه بر اینکه سبب مهارت افزایی آنان می شود، می تواند مقدمه ورود به بازار کار و شکوفایی استعدادها و خودکفایی هنرجویان در تامین هزینه های زندگی گردد. شماعی همچنین از انتخاب کتابخانه به عنوان محل آموزش تشکر کردند و این امر را زمینه ساز آشنایی اعضای شرکت کننده در دوره با کتابخانه و خدمات آن دانست.
در پایان کتابدار کتابخانه ضمن خوش آمد گویی به فرماندار فامنین به معرفی کتابخانه و خدماتی که برای اعضا ارائه می دهد پرداخت و به همراه فرماندار از قسمتهای مختلف کتابخانه بازدید کردند و توضیحاتی را در ارتباط با کتابخانه ارائه داد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹
کتاب دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی