باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

بایگانی

معرفی کتاب مهدی سیرت

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ


نام کتاب : مهدی سیرت خاطرات آموزنده از زندگانی امام خمینی(ره(

نویسنده : سید محمد کاظم سجادی


ناشر: جمال


 خلاصه اثر

خاطراتی که در این کتاب می خوانید بخشی از رفتارهای معنوی حضرت امام خمینی رحمه الله است که از اعماق دریایی سرشار از مرواریدهای ناب به دست آمده است و دربردارنده عالی ترین و بهترین شیوه های زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به آنها، آسایش انسان در دنیا و رستگاری او را در آخرت تضمین می کند. امام رحمه الله را معرفی می کنیم و خاطرات او را از نظر می گذرانیم، با این باور و اعتقاد که سراسر زندگی او درس است، درس چگونه زیستن است، چگونه مبارزه کردن، درس هدفداری و ایده داری و به دنبال هدف ارزنده تا پای جان دویدن و از دفاع دست برنداشتن، درس مسؤولیت و تعهد، درس وظیفه شناسی، درس نیایش و بندگی خدا، درس همسرداری و فرزند پروری، درس مدیریت و هدایت، درس اوج گیری و پیشرفت،درس.
نسل جوان که در حیات خود، خواهان اسوه و الگوست، شایسته است با خواندن این کتاب گمشده خود را دریابد. آن چه در این صحیفه آمده، فقط پرتویی از خورشید فروزان فقاهت و معرفت و عرفان و شعاعی از صفات الهی و ممتاز آن وجود بی بدیل است که از باب «مالایدرک کله، لایترک کله» می باشد.

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
کتاب دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی