باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

بایگانی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، دکترعاطفه زارعی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود اظهار کرد: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از ۲۲ خرداد ماه آغاز و تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ادامه داشت.

وی افزود: این جشنواره تخصصی به شکلی طراحی شده که بتواند تمام گروه‌های سنی حتی خردسالان را نیز در بر بگیرد و در راه انس و الفتی عمیق با اهل بیت عصمت و طهارت گامی بلند بردارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه در محل تالار معلم همدان با حضور شرکت‌کنندگان و مسئولان ارشد استان برگزار و در اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/hamadanpl/farhangi برای همه افراد قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ۶ عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شد که سه عنوان از این منابع با موضوع امام رضا علیه السلام و سه عنوان با موضوع مهدویت بودند.

دکتر عاطفه زارعی خاطرنشان کرد: در این دوره هم شرکت‌کنندگان استان همدان در رده‌های استانی و ملی دارای عناوین برتر شدند که در روز یکشنبه معرفی و با حضور استاندار همدان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۲۷
کتاب دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی