باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

بایگانی

۲۰ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

محفل ادبی هگمتانه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان «دوست من کتاب» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «دوست من کتاب» خبر دارد و گفت: همه نویسندگان و شاعران فعال در زمینه کودک و نوجوان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند. همچنین کودکان و نوجوانان علاقمند نیز آثار خود را در محورهای تعیین شده ارسال می‌کنند. در نهایت آثار رسیده به دبیرخانه توسط داوران بررسی و افراد برتر معرفی خواهند شد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان دی ماه در محورهای کتاب، کتابخوانی و کتابخانه را ارسال کنند. اختتامیه این جشنواره در اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی ایران برگزار و برگیزدگان مشخص خواهند شد.

دبیرخانه جشنواره شعر و داستان دوست من کتاب در فراخوانی شرایط و مقررات شرکت در جشنواره را منتشر کرد. بر اساس این فراخوان 2 محور شعر در سه بخش شاعران کودک ( از 7 تا 12 سال)، بخش شاعران نوجوان ( از 13 تا 17 سال) و بخش شاعران جوان  و بزرگسال(بالای 18 سال) و داستان در بخش نویسندگان کودک ( از 7 تا 12 سال)،  بخش نویسندگاان نوجوان ( از 13 تا 17 سال) و  بخش نویسندگان بزرگسال (بالای 18 سال) در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

موضوعات این آثار باید در یکی از موارد  کتاب و کتابخوانی(نقش مطالعه در زندگی فردی و تعیین سرنوشت جامعه) و یا  کتابخانه، چشمه ی همیشه جوشان دانش؛(تاثیر کتابخانه های عمومی در رشد فرهنگ کتابخوانی) باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۸
کتاب دار

 

🔷اعضای کتابخانه‌های عمومی استان همدان با ارسال پیامک می‌توانند از کتابخانه‌ای که در آن عضو هستند، کتاب به امانت بگیرند.

👈🏻مرحله اول (برای اعضای کتابخانه‌های عمومی):نام کتابخانه‌ای که در آن عضو هستید را همراه با کد ملی و نام کتاب به شماره 100045040 پیامک کنید.
👈🏻مرحله دوم(برای اعضای کتابخانه‌های عمومی):منتظر تماس کتابدار باشید و سپس در روز مقرر  کتاب را از کتابخانه تحویل بگیرید.

🔴اگر عضو کتابخانه‌های عمومی هم نیستید می‌توانید کد ملی و نام کتابخانه‌ای که می‌خواهید در آن عضو شوید را  پیامک و بعد از تأیید عضویت تقاضای امانت خود را ارسال کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۳
کتاب دار

 

 

معرفی کتاب گرگها از برف نمی ترسند نوشته محمدرضا بایرامی توسط مریم محققی عضو کتابخانه آیت الله محقق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۰۲
کتاب دار

 

روزنامه دیواری ساخنه شده توسط رقیه محققی و زینب براتی (اعضای کتابخانه آیت الله محقق) با موضوع حفاظت از محیط زیست

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۵۶
کتاب دار

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۴۵
کتاب دار

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۴
کتاب دار

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۰
کتاب دار

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۹ ، ۱۲:۵۲
کتاب دار

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۹ ، ۱۲:۴۹
کتاب دار

 

 

معرفی کتاب من و آخرین پاییز مادرم توسط مریم محققی عضو کتابخانه آیت الله محقق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۹ ، ۱۲:۴۴
کتاب دار