باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

بایگانی

۱۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۰ ، ۱۴:۱۱
کتاب دار

 

به منظور هم اندیشی و بررسی مشکلات جاری کتابخانه جلسه ای با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین، بزرگان و معتمدین، روحانیون معزز روستا، شورای اسلامی و دهیاری روستای اصله برگزار گردید.

در این جلسه در خصوص اهدای زمین برای ساخت کتابخانه، همکاری و مشارکت عموم مردم در برنامه های فرهنگی کتابخانه، تشکیل گروه حامیان کتابخانه بحث و گفتگو شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۰۰ ، ۱۳:۴۳
کتاب دار

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۰۰ ، ۱۲:۴۴
کتاب دار

 

مهدویت (دوران ظهور) : پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی

پدیدآور: رحیم کارگر

ناشر: دفتر نشر معارف

تعداد صفحات: ۱۲۰

از جمله موضوعات چالش برانگیز ذهن جوانان، مباحث دینی بخصوص در زمینه مهدویت و دوران ظهور است که پیرامون آن سؤالات و ابهامات فراوانی وجود دارد.
در کتاب مهدویت (دوران ظهور)، پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویان در خصوص مهدویت با محوریت دوران ظهور گردآوری شده. از امتیازات کتاب ساماندهی و دسته‌بندی پرسش‌ها با نظم منطقی است. این کتاب در مجموع به ۲۰ پرسش در مباحث دوران آخرالزمان، دوران ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، امکان ملاقات با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، دین‌داری در آخرالزمان، دجال و سفیانی، ویژگی یاران امام، رشد عقلی در عصر ظهور، دعا برای ملاقات، راستی یا دروغگویی ملاقات‌کنندگان و... پاسخ می‌گوید. گفتنی است که پاسخ به این پرسش‌ها با استناد به نظریه‌های اندیشمندان و بزرگان شیعه ارائه شده.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۰:۰۰
کتاب دار