باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

بایگانی

معرفی کتاب تابستان قوها

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ


تابستان­ قوها.

نویسنده: بتسی­ بایارس.

مترجم: پروین علی­ پور .

انتشارات: افق  1389 تعداد صفحه 156

رمان لطیف و عاطفی « تابستان قوها » داستان دل نگرانی های نوجوانان در دوران بلوغ است . خانم بتسی کرومربایارس ، نویسنده ی نام آشنای آمریکایی کارش را با حرفه ی روزنامه نگاری آغاز کرد و تاکنون کتاب های بسیاری برای کودکان و نوجوانان نوشته است . از ویژگی های آثار او پرداختن به مسایل روان شناختی نوجوانان و درک عمیق عواطف و احساسات این گروه است .

"سارا" دختری ۱۴ ساله است که با برادر، خواهر و عمه اش در خانه ای ویلایی در کنار دریاچه کوچکی زندگی می کند. او در سن بلوغ است و از همه چیز و همه کس ناراضی است. سارا، برادرش چارلی را که ده سال دارد، اما به علت بیماری دچار معلولیت ذهنی شده به کنار دریاچه و تماشای قو ها می برد. چارلی بسیار تحت تاثیر قرار می گیرد و نیمه شب برای دیدن قوها از خانه بیرون می رود و در جنگل گم می شود. سارا به همراه دوستش که او هم پسری تنهاست، چارلی را پیدا می کنند و در این جست و جوست که سارا به گونه ای خود را می یابد.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
کتاب دار

نظرات  (۱)

با سلام .یک پیشنهاد داشتم شما میتونید کتاب های الکترونیکی در سایتتون قرار بدید .با پیشرفت تکنولوژِی و پیدایش شبکه های اجتماعی میتونید فرهنگ سازی جالبی در این زمینه داشته باشید.در صورت تمایل این جانب آماده همکاری در این زمینه میباشم .
پاسخ:
با سلام آقای سیادت ممنون از نظرات سازنده جنابعالی، در صورت امکان برای همکاری بیشتر به کتابخانه آیت الله محققی مراجعه نمایید . با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی