باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

بایگانی

هفته بسیج گرامی باد

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۹ ب.ظ

تقارن هفته بسیج با ایام برچیده شدن طومار دست نشاندگان استکبار جهانی با نام «داعش» که با هدف مقابله با فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) به وجود آمده بود، شور و شعفی وصف ناپذیر را در دل هر آزاده و آزادمردی برانگیخته و یاد و خاطرات زیبای هشت سال دفاع مقدس را تدایی می‌کند.

همین تفکر والای بسیجی بود که با رسوخ در دل ملت و مسئولان ایران اسلامی توانست چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن حماسه‌های شگرفی پدید آورد که همگان به آن مباهات کنند و جوانان با ایمان کشورهای منطقه با تأسی از این تفکر، راه نجات خود را از بحران‌ها و دسایس به وجود آمده به دست مستکبرین به رهبری شیطان بزرگ پیدا کنند.

همین تفکر بسیجی بود که در حادثه غم‌بار زلزله کرمانشاه همه مسئولان و فرماندهان را چه ارتشی چه سپاهی در کنار هم برای یاری مظلوم دوشادوش هم قرار داد. همان وحدتی که دشمن برای خدشه به آن از همان لحظات اول پیروزی انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده و این تلاش هنوز هم ادامه دارد. شاید زلزله شباهتی به جنگ نداشته باشد اما همان برادری و رفاقت‌های زمان جنگ را برایمان نمایش داد و این همان تفکر مقدس بسیجی است که در دانشگاه دفاع مقدس به ما درس داده شده است.

هفته بسیج گرامی باد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
کتاب دار

نظرات  (۱)

۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۳ محمدباقر قنبری نصرآبادی
بسیج است و اخلاص در عمل!
دم بسیجی‌های خالص و کاردرست گرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی