باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

باب اندیشه

کتابخانه عمومی آیت الله محقق روستای اصله

بایگانی


بازدید فرماندار شهرستان فامنین از کتابخانه ایثار روستای اصله

پور مجاهد : افراد کتابخوان نقش پر رنگ تری نسبت به دیگران در پیشرفت جوامع دارند

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین ظاهر مجاهد پور به همراه  دزفولیان بخشدار مرکزی از کتابخانه عمومی ایثار روستای اصله بازدید کردند.

در این بازدید پور مجاهد از اهمیت کتاب و کتابخوانی در پیشرفت فرهنگی کشور گفت و تاکید کرد : که اهتمام بیشتری برای توسعۀ کتابخانه­ها و کتابخوانی در روستا­ها لازم و ضروری است. وی گفت : افراد کتابخوان نقش پر رنگ تری نسبت به دیگران در پیشرفت جوامع دارند . فرماندار فامنین باعضویت در این کتابخانه بر لزوم عضویت اقشار مختلف و استفاده بهینه از منابع موجود در کتابخانه تاکید کردند . پور مجاهد با تشکر از مسئول کتابخانه ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک دوباره از کتابخانه بازدید نماید . در این بازدید فرماندار فامنین با مشاهده کمبودهایی در کتابخانه قول مساعدت برای رفع این نواقص داد.

 کریمی کتابدار کتابخانه ضمن خوش آمد گویی و تشکر از عنایت آقای پورمجاهد نسبت به کتابخانه­ها، گزارشی مختصر از عملکرد ، وضعیت و کمبودهای کتابخانه ارائه کرد . کریمی همچنین از پیگیری ها و زحمات اعضای شورای اسلامی روستا  و دهیار در جهت ایجاد و راه اندازی کتابخانۀ ایثار تشکر کرد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۷
کتاب دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی